|
|
Dragi părinți,
Suntem încântați să vă anunțăm că, începând cu luna septembrie 2024, toate creșele din Sectorul 4 s-au unit într-o singură entitate - Creșa Micii Magicieni
Ținând cont de:
- Hotărârea Consiliului Local al Sectorului 4 numărul 3/22.01.2024 referitoare la Organizarea și Funcționarea creșelor din sectorul 4;
- Ordinul 4018/2024 al Ministrului Educației de aprobare a Metodologiei de înscriere a copiilor de nivel antepreșcolar în unitățile școlare cu personalitate juridică;
- Ordinul 4359/30.04.2024 privind reorganizarea unităților de învățământ preuniversitar de stat:
Creșa ”Micii Magicieni”, Municipiul București, sectorul 4,
Creșa ”Crăiasa Zăpezii”, Municipiul București, sectorul 4,
Creșa ”Degețica”, Municipiul București, sectorul 4,
Creșa ”Mica Sirenă”, Municipiul București, sectorul 4 și
Creșa ”Dumbrava Minunată”, Municipiul București, sectorul 4.
Creșa Micii Magicieni va avea 8 puncte de lucru:
1) Strada Izvorul Mureșului nr. 4 telefon 0371 360 128
2) Strada Stoian Militaru nr. 84 telefon 0371 360 125
3) Aleea Tohani nr. 1, bloc 30 telefon 0371 360 127
4) Strada Oițelor nr. 8 telefon 0371 360 117
5) Aleea Emil Racoviță nr. 2B telefon 0371 360 124
6) Strada Nițu Vasile nr. 50 - 54 telefon 0371 368 230
7) Aleea Covasna nr. 8A telefon 0371 368 230
8) Aleea Reșița nr. 9 telefon 0371 368 230
Această fuziune va consolida și va îmbunătăți experiența copiilor Dumneavoastră, oferindu-le un mediu mai bogat și mai stimulant pentru dezvoltare. Ne dorim să subliniem că toate serviciile și programele pe care le-ați apreciat anterior vor fi păstrate și îmbunătățite în cadrul Creșei Micii Magicieni. În plus, funcționalitatea va fi în continuare disponibilă la locațiile actuale, pentru a asigura o tranziție lină și fără griji pentru copiii și familiile dumneavoastră.
Suntem extrem de recunoscători pentru încrederea și sprijinul dumneavoastră continuu în această perioadă de schimbare.
Vă asigurăm că echipa noastră dedicată va face tot posibilul pentru a menține standardele înalte de calitate și îngrijire pentru micuții dumneavoastră.
Cu stimă,
Echipa Creșei Micii Magicieni
REÎNSCRIERE/ÎNSCRIERE COPII LA CREȘĂ PENTRU
ANUL ȘCOLAR 2024-2025
Informații esențiale :
Ținând cont de:
- Hotărârea Consiliului Local al Sectorului 4 numărul 3/22.01.2024 referitoare la Organizarea și Funcționarea creșelor din sectorul 4;
- Ordinul 4018/2024 al Ministrului Educației de aprobare a Metodologiei de înscriere a copiilor de nivel antepreșcolar în unitățile școlare cu personalitate juridică;
începând cu anul școlar 2024 - 2025 creșele din sectorul 4 vor fuziona într-o singură entitate juridică numită Creșa Micii Magicieni, creșă ce va avea 8 puncte de lucru:
1) Strada Izvorul Mureșului nr. 4 telefon 0371 360 128
2) Strada Stoian Militaru nr. 84 telefon 0371 360 125
3) Aleea Tohani nr. 1, bloc 30 telefon 0371 360 127
4) Strada Oițelor nr. 8 telefon 0371 360 117
5) Aleea Emil Racoviță nr. 2B telefon 0371 360 124
6) Strada Nițu Vasile nr. 50 - 54 telefon 0371 368 230
7) Aleea Covasna nr. 8A telefon 0371 368 230
8) Aleea Reșița nr. 9 telefon 0371 368 230
Calendar reînscrieri:
Etapa reînscrieri
sunt reînscriși copiii care au frecventat unitatea de învățământ în anul școlar curent la una din adresele menționate și care nu împlinesc vârsta de 3 ani până la 31 august 2024, inclusiv
20-24 mai 2024
tipizatul pentru reînscriere va fi distribuit părinților de către fiecare unitate în parte și va fi depus în etapa de reînscriere la sediul unității unde a frecventat în anul precedent
afișarea numărului de locuri libere după finalizarea etapei de reînscriere
24 mai 2024, ora 14
Înscrierea copiilor la cresă, cu sediul în București, Str. Oitelor nr. 8 si respectiv Aleea Tohani nr.1A, sector 4, pentru anul școlar 2024 - 2025, va avea loc în perioada 27 mai -14 iunie 2024.
Capacitatea totala a creșei, conform planului de școlarizare, este de 160 locuri, respectiv 8 grupe, cate 4 in fiecare sediu.
În urma procesului de reînscriere pentru anul școlar 2024- 2025, vă informăm că au rămas disponibile un număr de 89 locuri pentru înscrierea în acest nou an școlar, astfel:
- Str.Oițelor, Nr.8 - 38 locuri
- Al. Tohani, Nr.1 - 51 locuri
Respectarea Art. 49 din metodologie privind ”prezentarea de înscrisuri false la înscrierea în învățământul antepreșcolar se pedepsește conform legii și atragerea pierderii locului obținut prin fraudă”.
Creșa este unitate de învățământ preuniversitar cu grupe de nivel antepreșcolar pentru care autoritatea publică locală are statut de persoană juridică fondatoare.
În conformitate cu prevederile ordinului 4018/2024 capitolul IX, art. 34, al.(2) înscrierea copiilor se face prin utilizarea unei aplicații informatice proprii și conform capitolului IX, art.35, al.(2) în prima etapă de înscrieri, 27 mai - 14 iunie.
Calendar înscrieri:
Etapă I din cadrul procesului de înscrieri
Copiii sunt înscrişi în această etapă pe baza dosarelor depuse online pentru creșă, de către părinţii/ reprezentanţii legali ai acestora în limita locurilor din planul de şcolarizare aprobat, după încheierea etapei de reînscrieri
27 mai – 14 iunie 2024, ora 10,00
Selectarea dosarelor în funcție de criteriile generale de departajare, respectiv a criteriilor specifice
Afişarea rezultatului
14 iunie 2024, ora 14,00
Introducerea în SIIIR a tuturor copiilor înscrişi în anul şcolar 2024 – 2025, la creșă
9 septembrie 2024, ora 16
PROCEDURA DE ÎNSCRIERE ÎN CREȘĂ
1. Crearea unui cont sau autentificarea in platforma online, se poate face accesând următorul link.
NOTA: înainte de a accesa link-ul, vă recomandăm să consultați manualul de utilizare al aplicației vizionând următorul tutorial video.
- La completarea cererii se va o putea opta numai pentru un singur punct de lucru al creșei;
- Pentru un copil se poate depune o singură cerere de înscriere;
- Se va depune câte un dosar pentru fiecare copil, în cazul fraților.
- Documentele încărcate în aplicație vor fi acceptate exclusiv în format PDF, iar dimensiunea fișierului să nu depășească 5MB. Acestea vor fi încărcate distinct, în fiecare câmp corespondent.
- Depunerea cererilor de înscriere, se va putea face strict in perioada 27 mai 2024, ora 00:00 - 14 iunie 2024 ora 10:00.
- Se va selecta "Cerere înscriere copil în creșă", ca și tip de solicitare/cerere!
- Dosarul depus prin platformă generează, în mod direct, număr de înregistrare în aplicația e-Confirmare, utilizată de unitate.
- În cazul în care dosarul este incomplet, va fi solicitată completarea acestuia.
- Completarea dosarului trebuie făcută în termenul prevăzut pentru înscriere.
- Solicitarea pentru completare va fi făcută prin platforma e-Confirmare.
- După încheierea perioadei de înscriere se ordonează dosarele complete în ordinea descrescătoare a vârstei copiilor și se aplică criteriile generale.
I. DOCUMENTE NECESARE CE VOR ÎNSOȚI CEREREA DE ÎNSCRIERE COPIL ÎN CREȘĂ
· Cerere de înscriere
· Copia certificatului de naștere al copilului;
· Copie de pe actele de identitate ale părinților/ reprezentantului legal;
· Adeverință de salariat pentru fiecare părinte în parte /reprezentant legal /dovadă existenței unei activități de tip PFA/S.R.L. eliberată de ANAF, fiind asimilată cu cea a părinților/ reprezentanților legali care lucrează;
· Adeverință de reîntoarcere la serviciu, în termen de 30 de zile de la începutul anului școlar sau părintele copilului nu beneficiază de indemnizație pentru creșterea și îngrijirea copilului (unde este cazul);
· Adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire copil, pentru tipul de program prelungit (unde este cazul);
· Adeverință frecventare formă de învățământ la zi (unde este cazul);
· Hotărâre judecătorească definitivă /dispoziție pentru stabilirea tutelei/curățelei/oricărei forme de protecție socială, conform legii nr.272/2004, (unde este cazul);
· Dovadă existenței familiei monoparentale: acte din care să rezulte că este necăsătorit/ă/ hotărâre judecătorească definitivă/convenție notarială pentru: divorț, autoritate părintească, hotărâre judecătorească definitivă prin care soțul/soția este declarat/ă dispărut/dispărută; soţul/soţia arestat/arestată preventiv pe o perioadă mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate şi nu participă la întreţinerea copiilor; certificat deces părinte, etc, în conformitate cu Legea nr. 277/2010. (unde este cazul);
· Decizie pensionare (unde este cazul);
· Certificat handicap (unde este cazul);
· Adeverință eliberată de Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă prin care se atestă că părintele șomer este în căutarea locului de muncă (unde este cazul);
· Certificat naștere și /sau adeverință frecventare unitate de învățământ pentru un alt copil aflat în întreținere (până la nivelul clasei a IV-a a învățământului primar) și/sau un alt copil înmatriculat în unitatea de învățământ respectivă în anul școlar pentru care se face înscrierea, (unde este cazul);
II. CRITERII GENERALE DE DEPARTAJARE
a) copilul are vârsta de 2 ani împliniți până la sfârșitul anului calendaristic în curs;
b) domiciliul copilului al unuia dintre părinți/al reprezentantului legal este situat pe raza sectorului 4 unde părintele/reprezentantul legal depune cererea de înscriere;
c) ambii părinți ai copilului/părintele unic/reprezentantul legal ai/al copilului lucrează/părintele prezintă adeverință de reîntoarcere la serviciu, în termen de 30 de zile de la începutul anului școlar sau părintele copilului nu beneficiază de indemnizație pentru creșterea și îngrijirea copilului; situațiile în care părintele/reprezentantul legal face dovadă existenței unei activități de tip PFA/S.R.L. se asimilează cu cea a părinților/ reprezentanților legali care lucrează;
d) cel puțin unul dintre părinți/reprezentantul legal al copilului urmează o formă de învățământ la zi;
e) existența unui document care dovedește că beneficiază de tutelă sau de o măsură de protecție specială stabilită în condițiile Legii nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
f) existența unui document care dovedește că este în grija unui singur părinte (familie monoparentală);
g) cel puțin unul dintre părinți/părintele unic/reprezentantul legal al copilului se încadrează în una dintre situațiile: (i) pensionat în conformitate cu prevederile legale; (ii) cu certificat de handicap; (iii) șomer, în căutarea unui loc de muncă, cu documente doveditoare de la agenția pentru ocuparea forței de muncă;
h) părintele/reprezentantul legal al copilului are un alt copil minor aflat în întreținere (până la nivelul clasei a IV-a a învățământului primar) și/sau un alt copil înmatriculat în unitatea de învățământ respectivă în anul școlar pentru care se face înscrierea.
Notă:
Toate documentele necesare înscrierii copilului la creşă se vor depune doar în perioada de înscriere (27.05.2024 ora 00.00 – 14.06.2024 ora 10.00). Ulterior datei de 14.06.2024, dosarul incomplet va fi declarat respins.
De asemenea, sunt declarate respinse cererile de înscriere care:
· Sunt incomplete în aplicația de înscriere online, chiar și după solicitarea de completare, nu mai târziu de 14.06.2024, ora 10.00;
· Nu întrunesc criteriul de admitere privind domiciliul (părinții/reprezentanții legali nu au domiciliu în Sectorul 4 sau nu dețin o viză de reşedință valabilă la momentul înscrierii);
· Documentele atașate sunt eronate (sunt încărcate fișiere goale sau cu un alt conținut față de cel justificativ);
· Depăşesc limita de vârstă a antepreşcolarului (3 ani) la începutul anului şcolar;
La dosarul de înscriere se adaugă, la începutul anului școlar, următoarele documente:
a) adeverință de la medicul de familie în care se menționează că respectivul copil este sănătos clinic; adeverința este necesară în prima zi de prezentare a copilului în unitatea de învățământ;
b) avizul epidemiologic și dovadă de vaccinare, întocmit(ă) conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății, cu privire la intrarea copilului în colectivitate, eliberat(ă) de medicul de familie al copilului cu maximum 5 zile înainte de a începe frecventarea unității.
MODALITATEA DE SELECȚIE A DOSARELOR
În cazul în care numărul cererilor-tip de înscriere primite de la părinții/reprezentanții legali ai copiilor este mai mare decât numărul de locuri libere, comisia de înscriere din Creșă, va selecta copiii în ordinea descrescătoare a vârstei și aplică criteriile generale de departajare.
Numărul locurilor libere este stabilit ca diferență între numărul de locuri alocate Creșei, prin planul de școlarizare și numărul de copii care au ocupat locuri în etapă de reînscrieri.
În cazul în care numărul cererilor de înscriere este mai mare decât numărul de locuri libere, repartizarea copiilor se face în ordinea descrescătoare a numărului de criterii generale de departajare cumulate de către fiecare copil: se repartizează la început copiii care îndeplinesc cele mai multe dintre criteriile menționate în prezenta, apoi copiii care îndeplinesc patru sau trei dintre criterii și, în final, copiii care îndeplinesc două sau doar unul dintre criteriile menționate .
Creșa va respecta prevederile legale pentru înscrierea copiilor pe criterii nediscriminatorii referitoare la: rasă, naționalitate, etnie, limbă, religie, statut socioeconomic, convingeri, gen, dizabilitate ori apartenența la alte categorii sociale.
Afișarea rezultatelor
Listele cuprinzând rezultatele sesiunii de înscriere NU vor conține datele de identificare ale copiilor. Identificarea cererilor se va face pe baza numerelor de înregistrare generate de aplicația online, utilizate în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016. Numerele de înregistrare generate vor fi afișate și transmise pe adresa de e-mail a părintelui/reprezentantului legal, odată cu confirmarea înregistrării cererii de înscriere.
Alte documente:
-Decizie procedură de înscriere
PROCEDURĂ DE ÎNSCRIERE COPII LA CREȘA ,,CRAIASA ZAPEZII”
AN ȘCOLAR 2023-2024
Informații esențiale :
Înscrierea copiilor la Creșa ,,Craiasa Zapezii” avand sediul social si punctul de lucru nr.1 în București, Sector 4, Strada Oitelor nr.8, si cel de-al doilea punct de lucru in Aleea Tohani nr.1, bl.30, pentru anul școlar 2023 - 2024, va avea loc în perioada 15 -30 iunie 2023.
Capacitatea totala a creșei conform planului de scolarizare, este de 160 locuri, in cele doua sedii, respectiv 8 grupe, impartite cate 4, la fiecare punct de lucru.
În urma finalizării procesului de reînscriere, sunt disponibile un număr de 101 locuri.
Calendar înscrieri:
Etapa I din cadrul procesului de inscrieri | Copiii sunt înscrişi în această etapă pe baza dosarelor depuse la Creșa ,,Craiasa Zapezii”, de către părinţii/ reprezentanţii legali ai acestora în limita locurilor din planul de şcolarizare aprobat, după încheierea etapei de reinscrieri | 15 – 30 iunie 2023, ora 10,00 |
| Selectarea dosarelor în funcție de criteriile generale de departajare, respectiv a criteriilor specifice. Afişarea rezultatului. | 30 iunie 2023, ora 14,00 |
| Introducerea în SIIIR a tuturor copiilor înscrişi în anul şcolar 2023 – 2024 la Creșa ,, Craiasa Zapezii” | 8 septembrie 2023, ora 16 |
PROCEDURA DE ÎNSCRIERE ÎN CREȘA ,,CRAIASA ZAPEZII”
1. Cererea de înscriere, împreună cu documentele necesare dosarului de înscriere se vor depune exclusiv prin aplicația informatica GHIȘEUL ONLINE.
1.1. Înainte de a accesa aplicația GHIȘEUL ONLINE, vă recomandăm să consultați manualul de utilizare al aplicației.
1.2. Cererea de înscriere se depune numai la unitatea la care se dorește înscrierea si se va selecta una dintre cele doua locatii ale cresei pentru care se opteaza.
1.3. Se va depune câte un dosar pentru fiecare copil, în cazul fraților.
1.4. Documentele încărcate în aplicație vor fi acceptate exclusiv în format PDF, iar dimensiunea fișierului să nu depășească 5MB. Acestea vor fi încărcate distinct, în fiecare câmp corespondent.
2. Aplicația informatică GHIȘEUL ONLINE va fi disponibilă pentru depunerea cererilor de înscriere, începând cu data de 15 iunie 2023, ora 00:00.
2.1. Se va selecta "Cerere înscriere copil în creșă", ca și tip de solicitare/cerere!
3. Dosarul depus prin platforma GHIȘEUL ONLINE genereaza, în mod direct, număr de înregistrare în aplicația e-Confirmare utilizată de unitate.
4. Comisia de înscriere imprimă în format letric fiecare dosar în parte, îl verifică și îl notează cu numărul aferent din aplicația e-Confirmare.
5. În cazul în care dosarul este incomplet, va fi solicitată completarea acestuia.
5.1. Completarea dosarului trebuie facută în termenul prevăzut pentru înscriere.
5.2. Solicitarea pentru completare va fi făcută prin platforma e-Confirmare.
6. Dupa încheierea perioadei de înscriere se ordonează dosarele complete în ordinea descrescătoare a vârstei copiilor și se aplică criteriile generale.
I. DOCUMENTE NECESARE CE VOR INSOȚI CEREREA DE ÎNSCRIERE COPIL ÎN CREȘA ,,CRAIASA ZAPEZII”
· cerere - tip de înscriere
· copia certificatului de naștere al copilului;
· copie de pe actele de identitate ale părinților/ reprezentantului legal;
· adeverință de salariat pentru fiecare parinte in parte /reprezentant legal /dovada existenței unei activități de tip PFA/S.R.L. eliberata de ANAF , fiind asimilata cu cea a părinților/ reprezentanților legali care lucrează
· adeverință de reîntoarcere la serviciu, în termen de 30 de zile de la începutul anului școlar sau părintele copilului nu beneficiază de indemnizație pentru creșterea și îngrijirea copilului (unde este cazul);
· adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire copil, pentru tipul de program prelungit (unde este cazul);
· Adeverinta frecventare forma de invatamant la zi (unde este cazul);
· Hotarare judecatoreasca definitiva /dispozitie pentru stabilirea tutelei/curatelei/ oricarei forme de protectie sociala, conform legii nr.272/2004, (unde este cazul);
· Dovada existentei familiei monoparentale: acte din care sa rezulte ca este necasatorit/a/ hotarare judecatoreasca definitiva/conventie notariala pentru: divorț, autoritate parinteasca, hotarare judecatoreasca definitiva prin care sotul/sotia este declarat/ă dispărut/dispărută; soţul/soţia arestat/arestată preventiv pe o perioadă mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate şi nu participă la întreţinerea copiilor; certificat deces parinte, etc, in conformitate cu Legea nr. 277/2010. (unde este cazul);
· Decizie pensionare (unde este cazul);
· Certificat handicap (unde este cazul);
· Adeverinta eliberata de Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca prin care se atesta ca parintele somer este in cautarea locului de munca (unde este cazul);
· Certificat nastere si /sau adeverinta frecventare unitate de invatamant pentru un alt copil aflat in intretinere (până la nivelul clasei a IV-a a învățământului primar) și/sau un alt copil înmatriculat în unitatea de învățământ respectivă în anul școlar pentru care se face înscrierea. (unde este cazul);
II. CRITERII GENERALE DE DEPARTAJARE
a) copilul are vârsta de 2 ani împliniți până la sfârșitul anului calendaristic în curs;
b) domiciliul copilului al unuia dintre părinți/al reprezentantului legal este situat pe raza sectorului 4 unde părintele/reprezentantul legal depune cererea de înscriere;
c) ambii părinți ai copilului/părintele unic/reprezentantul legal ai/al copilului lucrează/părintele prezintă adeverință de reîntoarcere la serviciu, în termen de 30 de zile de la începutul anului școlar sau părintele copilului nu beneficiază de indemnizație pentru creșterea și îngrijirea copilului; situațiile în care părintele/reprezentantul legal face dovada existenței unei activități de tip PFA/S.R.L. se asimilează cu cea a părinților/ reprezentanților legali care lucrează;
d) cel puțin unul dintre părinți/reprezentantul legal al copilului urmează o formă de învățământ la zi;
e) existența unui document care dovedește că beneficiază de tutelă sau de o măsură de protecție specială stabilită în condițiile Legii nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
f) existența unui document care dovedește că este în grija unui singur părinte (familie monoparentală);
g) cel puțin unul dintre părinți/părintele unic/reprezentantul legal al copilului se încadrează în una dintre situațiile: (i) pensionat în conformitate cu prevederile legale; (ii) cu certificat de handicap; (iii) șomer, în căutarea unui loc de muncă, cu documente doveditoare de la agenția pentru ocuparea forței de muncă;
h) părintele/reprezentantul legal al copilului are un alt copil minor aflat în întreținere (până la nivelul clasei a IV-a a învățământului primar) și/sau un alt copil înmatriculat în unitatea de învățământ respectivă în anul școlar pentru care se face înscrierea.
Notă:
Toate documentele necesare înscrierii copilului la creşă se vor depune doar în perioada de înscriere (15.06.2023 ora 00.00 – 30.06.2023 ora 10.00). Ulterior datei de 30.06.2023, dosarul incomplet va fi declarat respins.
De asemenea, sunt declarate respinse cererile de înscriere care:
La dosarul de înscriere se adaugă, la începutul anului școlar, următoarele documente:
a) adeverință de la medicul de familie în care se menționează că respectivul copil este sănătos clinic; adeverința este necesară în prima zi de prezentare a copilului în unitatea de învățământ;
b) avizul epidemiologic si dovada de vaccinare, întocmit(ă) conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății, cu privire la intrarea copilului în colectivitate, eliberat(ă) de medicul de familie al copilului cu maximum 5 zile înainte de a începe frecventarea unității.
MODALITATEA DE SELECTIE A DOSARELOR
În cazul în care numărul cererilor-tip de înscriere primite de la părinții/reprezentanții legali ai copiilor este mai mare decât numărul de locuri libere, comisia de înscriere din Cresa ,,Craiasa Zapezii” va selecta copiii în ordinea descrescătoare a vârstei și aplică criteriile generale de departajare.
Numărul locurilor libere este stabilit ca diferență între numărul de locuri alocate Cresei ,, Craiasa Zapezii”, prin planul de școlarizare și numărul de copii care au ocupat locuri în etapa de reînscrieri.
În cazul în care numărul cererilor de înscriere este mai mare decât numărul de locuri libere, repartizarea copiilor se face în ordinea descrescătoare a numărului de criterii generale de departajare cumulate de către fiecare copil: se repartizează la început copiii care îndeplinesc cele mai multe dintre criteriile menționate in prezenta, apoi copiii care îndeplinesc patru sau trei dintre criterii și, în final, copiii care îndeplinesc două sau doar unul dintre criteriile menționate .
Cresa ,, Craiasa Zapezii” va respecta prevederile legale pentru înscrierea copiilor pe criterii nediscriminatorii referitoare la: rasă, naționalitate, etnie, limbă, religie, statut socioeconomic, convingeri, gen, dizabilitate ori apartenența la alte categorii sociale.
Afișarea rezultatelor
Listele cuprinzând rezultatele sesiunii de înscriere NU vor conține datele de identificare ale copiilor. Identificarea cererilor se va face pe baza numerelor de înregistrare generate de aplicația online, utilizate în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016. Numerele de înregistrare generate vor fi afișate și transmise pe adresa de e-mail a părintelui/reprezentantului legal, odată cu confirmarea înregistrării cererii de înscriere.
Notă: Numărul de locuri disponibil în urma procesului de reînscriere s-a suplimentat cu un loc (102 locuri), urmare a unei cereri de renunțare
Rezultat înscrieri an scolar 2023-2024
Alte documente:
1.Decizie procedură de înscriere
3.Declarație pe propria răspundere
ÎNSCRIERE LA CREȘĂ - 2022-2023
Stimați cetățeni ai Sectorului 4,
vă aducem la cunoștință modalitatea de înscriere a copiilor la sistemul de învățământ antepreșcolar (creșă), pentru anul școlar 2022-2023.
Locurile disponibile, în urma procesului de reînscriere sunt: 70 de locuri.
Calendar înscrieri:
30 mai - 19 iunie 2022 | Depunere cereri de înscriere | |
20 iunie - 08 iulie 2022 | Analiza cererilor de înscriere | |
11 iulie 2022 | Afișare rezultate preliminare | |
12 - 17 iulie 2022 | Depunere contestații | |
18 - 22 iulie 2022 | Analiză contestații | |
25 - 29 iulie | Răspuns contestații | |
01 august 2022 | Rezultate finale |
Modalitatea de înscriere în creșă:
Cererea de înscriere, împreună cu documentele doveditoare se vor depune exclusiv prin aplicația GHIȘEUL ONLINE.
Notă:
Înainte de a accesa aplicația GHIȘEUL ONLINE, vă recomandăm să consultați manualul de utilizare al aplicației.
Din aplicația GHIȘEUL ONLINE, se va selecta creșa la care se dorește înscrierea copilului. Cererea de înscriere se va depune doar pentru o singură unitate de învațământ antepreșcolar (creșă).
Se va depune câte un dosar pentru fiecare copil, în cazul fraților.
Documentele încărcate în aplicație vor fi acceptate exclusiv în format PDF, iar dimensiunea fișierului să nu depășească 5MB. Acestea vor fi încărcate distinct, în fiecare câmp corespondent.
Aplicația informatică GHIȘEUL ONLINE va fi disponibilă pentru depunerea cererilor de înscriere, începând cu data de 30 mai 2022, ora 00:00.
Se va selecta "Cerere înscriere copil în creșă", ca și tip de solicitare/cerere!
Cererea de înscriere la creșă va fi obligatoriu însoțită de următoarele documente:
- Copie după certificatul de naștere al copilului;
- Copie după cărțile de identitate ale părinților / reprezentantului legal;
- Adeverințe de angajati ale ambilor părinți / reprezentantului legal ;
(Notă: nu este necesar ca adeverința de angajat să menționeze salariul)
- Decizia de suspendare a contractului de muncă, dacă unul dintre părinți se află în concediu de creștere și îngrijire copil;
- Adeverință de la unitatea de învățământ - cursuri de zi dacă unul din părinți urmează cursurile acesteia;
- Copie a hotărârii de divorț / încredințare a copilului (hotărâre / sentință civilă de plasament, încredințare în vederea adopției / tutela, delegare a drepturilor părintești, etc);
- Pentru cazurile sociale se anexează recomandarea specialiștilor din cadrul D.G.A.S.P.C. sector 4 și planul de servicii întocmit în acest sens;
- Pentru fiecare copil se va depune o cerere și un dosar nominal, chiar și în situația fraților.
Criterii generale de departajare în vederea ierarhizării solicitărilor de înscriere
1. Copil orfan de ambii părinți;
(se depun acte doveditoare din care să rezulte situația copilului care provine de la un centru de plasament/ casa de tip familial/ plasament familial se asimilează situației copilului orfan de ambii părinți)
2. Copil orfan de unul din părinți;
(se depun acte doveditoare)
3. Frați sau surori care frecventează creșa;
(se depune adeverință de la creșă)
4. Copil cu încadrare în grad de handicap;
(se anexează document medical eliberat de medicul specialist / certificat de orientare școlară și profesională / certificat de încadrare în grad de handicap a copilului)
Contestațiile se pot depune la adresa de e-mail: contact@cresacraiasazapezii.ro
Faceți clic pentru a edita textul. Concentrați-vă pe cum puteți aduce beneficii clienților dvs.
|